Reklamační řád a vrácení zboží

Reklamační řád pro obchod littlegarden.cz

Zákazník nese odpovědnost za používání šperku při výskytu raritních onemocnění.

Při uplatnění reklamace je zákazník povinen odeslat reklamovaný produkt zpět prodejci (v případě oboustranné dohody to není třeba).

Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

  • je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny
  • jde-li o zboží použité a na tomto základě je sjednána sleva z kupní ceny a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím
  • je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním, užíváním, nesprávnou údržbou, neodborným zásahem kupujícího nebo mechanickým poškozením zboží
  • vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci
  • používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, vlhkostí, prašností, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které jsou prodejcem nebo výrobcem určeny
  • poškození v důsledku vyšší moci

Možnosti reklamace

  • Na šperky vyrobené na zakázku (individuální přání) se záruka výměny nevztahuje.
  • Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním, viz informace Materiál a péče.
  • Pokud jste zboží obdrželi s vadou, nebo se vada projevila do 24 měsíců od převzetí vaší objednávky, máte nárok na reklamaci. Projeví-li se vada v průběhu 6 (šesti) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  • Prodávající doporučuje kupujícímu prodávajícího o uplatňované reklamaci informovat předem na e-mail littlegarden@email.cz , reklamačním protokolem ( ke stažení níže) či písemně.
  • Prodávající při zasílání doporučuje zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Pro usnadnění a zrychlení vyřízení reklamace je vhodné ke zboží přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.

Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat

(a) opravy, nebo

(b) doplnění toho, co chybí

(c) přiměřené slevy z kupní ceny

Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může kupující

(a) odstoupit od kupní smlouvy, anebo

(b) se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny

  • Prodávající o reklamaci rozhoduje ihned, ve složitých případech do 3 (tří) pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.

Vrácení zboží

Nesedne Vám šperk nebo nesplnil Vaše očekávání? Vždy se s Vámi ráda dohodnu na případné výměně nebo vrácení.

  • Zboží je možné vrátit pouze pokud je nenošené, zabalené v originálním obalu a bez zjevných známek používání.
  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů.
  • Šperk lze vrátit na adresu kurýrem nebo Českou poštou - Lukáš Bárta, Little Garden, Vinaře 106, 28601, Vinaře - odpovědnost za případnou ztrátu přepravní společností nese zákazník (kupující).
  • Zboží zabalte jako balík a vložte dokument o vrácení zboží (ke stažení níže).
  • Náklady na vrácení při odstoupení od smlouvy hradí kupující, pokud se s prodávajícím nedohodne jinak.